Alde'emeh verklaart oorlog aan is

compteblad

PLD (Peace, Love and Diversity)
vidéo sur le lien

http://nieuws.vtm.be/binnenland/184001-aldeemeh-verklaart-oorlog-aan




24/03/2016 - 00:03"IS haat ons. Je kan niet slaaf zijn van je empathie en constant zeggen dat we nog terug kunnen. Het is een oorlog, mensen!", zei jihadexpert Montasser AlDe'emeh tijdens het 'Aanslagen België: Het Grote Debat'. Aan het einde van het debat kwam de jihadexpert daar nog eens op terug, maar dan explicieter. "Ik verklaar nu officieel de oorlog aan IS."
Alde'emeh werd naar eigen zeggen bedreigd door een teruggekeerde Syriëstrijder die hier nu vrij rondloopt. Hij wil een strenge aanpak van Syriëstrijders en ze zelfs aan de grenzen tegen te houden: "We mogen geen slachtoffer worden van onze empathie. We zijn in een oorlog", beklemtoonde hij.
Rik Torfs antwoordde daarop dat het wel niet 'oog om oog, tand om tand' is. "We moeten hen heel streng aanpakken maar we moeten een hoger niveau van beschaving hebben dan de Islamitische Staat." Ook Faroek Özgünes benadrukte dat we in oorlog zijn: "We zijn in oorlog met IS en het is een vuile oorlog."
"Ik verklaar IS persoonlijk de oorlog"
AlDe’emeh deed er nog een schepje bovenop. “Ik had ze al officieus de oorlog verklaard door jongeren hier tegen te houden om naar Syrië te trekken. Maar nu verklaar ik ze echt de oorlog. Ik zal boeken schrijven, hen religieus weerleggen tot de dag dat ik sterf”, aldus een verbeten Alde’emeh.
 
Haut