En tout cas , il ne risque pas de trouver d'ADN juif , ni musulman ou boudiste ou jedi .Want to bet?
Va faire le MyHeritage test d'ADN, tu vas être surpris de ce que tu trouve !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En tout cas , il ne risque pas de trouver d'ADN juif , ni musulman ou boudiste ou jedi .Want to bet?
et pourquoi pas? s'il est marocain il à 99% de chance de trouver de l'ADN commun avec les ashkénazes, les ibériques, et les sardaigniens......Et juifs, musulmans, boudistes, et jedis ne sont pas des traits d'ADNEn tout cas , il ne risque pas de trouver d'ADN juif , ni musulman ou boudiste ou jedi .
Déjà, juif c'est une religion, pas une race . Si on veut parler des judéens antiques , ils étaient moyen-orientaux (cananéens).et pourquoi pas? s'il est marocain il à 99% de chance de trouver de l'ADN commun avec les ashkénazes, les ibériques, et les sardaigniens......Et juifs, musulmans, boudistes, et jedis ne sont pas des traits d'ADN
C comme ça....Déjà, juif c'est une religion, pas une race . Si on veut parler des judéens antiques , ils étaient moyen-orientaux (cananéens).
Pour les juifs ibériques, c'est sans doute des berbères judaïsés voir des européens judaïsés ou des ex carthaginois(cananéens).
Quand aux ashkénazes ... à par des touristes récemment, je vois pas pourquoi ils auraient émigrés au Maroc .
wa llahou a3lam.
Aaaah , d'acooord! T'aurais dû dire ça dès le début...C comme ça....
confinement oblige... et en plus ça me gave... Peu être ce soir je te répond... mais c vrai ce qu je t'écris.Aaaah , d'acooord! T'aurais dû dire ça dès le début...
Tu faiblis Ali.
it looks like you like to loseWant to bet?
Je n'avais pas vu les choses sous cet angle.Déjà, juif c'est une religion, pas une race . Si on veut parler des judéens antiques , ils étaient moyen-orientaux (cananéens).
Pour les juifs ibériques, c'est sans doute des berbères judaïsés voir des européens judaïsés ou des ex carthaginois(cananéens).
Quand aux ashkénazes ... à par des touristes récemment, je vois pas pourquoi ils auraient émigrés au Maroc .
wa llahou a3lam.
ça n'a pas toujours été le cas . Par exemple , du temps d'Hérode le grand (un arabe nabatéen) les palestiniens étaient convertis par la force.Je n'avais pas vu les choses sous cet angle.
Apres je reste sceptique qt à des conversions significatives de berbères au judaïsme, surtout lorsqu'on sait que les juifs ont une interprétation tres exclusive de leur religion.
For the record, you're the first to speak on behalf of others, and then you come to give lessonsNot all Moroccans are Muslim, so to speak.
So speak for yourself and not represent millions of Moroccans on planet Earth
Get your facts straight dude !!!
What made you come to the conclusion that I'm speaking up for others?For the record, you're the first to speak on behalf of others, and then you come to give lessons
Hey jackass, you're not talking to your wife, so speak to me well!What made you come to the conclusion that I'm speaking up for others?
I'm not a prophet.
I speak for myself.
So should you !!!
You don't represent shit.
You're Just another Arab badaouin wanna be,
At best, actually from Africa.
DNA 101.
Take a DNA test Nigga then we finish the conversation !!!
A Nigga wanna be more Arab than Arabs..
Shit.
My wife has more class than you and your tribe combinedHey jackass, you're not talking to your wife, so speak to me well!
You talk shitty, you just say shitty things, let me guess..
You must have a poop hole instead of a mouth
I'm so sorry for other readers, I never speak like that, but this moron always takes pleasure in provoking me, he deserve no respect.
long live the king of MoroccoF.. Mekhzen !!!
no i can't .. death to cockroaches!My wife has more class than you and your tribe combined
I respect my wife you. Can jockey sand nigga.
Put me on ignore you stupid fool !!!
it doesn't take a rocket scientist to put the lights on.
Ignuramus.
Je dis Fuck Mekhzen et pas Fuck lmalik.long live the king of Morocco
Oh yes, we all know that, don't worry, I will not tell nayoneJe dis Fuck Mekhzen et pas Fuck lmalik.
Understood?
Fuck you and Fuck your king too.Oh yes, we all know that, don't worry, I will not tell nayone
with words inspired from such a register, proves only one thing for me, taht you must be a follower of male sex.Fuck you and Fuck your king too.
Go tell whomever the fuck you want that I could give fuck.
I'm not binational, I'm American citizen without any diplomatic connection to Morocco.
You both can ***
I'm heterosexual 2 million %you must be a follower of male sex.
they all say thatI'm ..
My wife is happy.
You sound very very insecure.they all say that
too bad she's not here to confirm it
so prove it
This is why I got banned.Fuck you and Fuck your king too.
Go tell whomever the fuck you want that I could give fuck.
I'm not binational, I'm American citizen without any diplomatic connection to Morocco.
You both can ***
Back to the topic
Once upon time in Morocco.