L'anglais pour les nuls

LySergiDe

Ecce Homo...
Bonjour !!

quelqu'un pour me traduire cette phrase SVP, c'est un petit mesage en réponse à u mail, c'est urgent :love:



Merci pour votre invitation, et votre confiance , je confirme ma participation au .........il me faut juste la date exacte, pour que je puisse régler mes affaires, et pouvoir prendre un congé d'avance.



Merci !!

Ok, I'm coming.

Sinon:

Thanks for the invitation, I'm glad to confirm attending to ....I just need the exact date to prepare my vacation.

C'est pas très formel, mais je crois que ça pourrais faire l'affaire.
 

Schtrouf

Demain aujourd'hui sera hier.
VIB
Bonjour !!

quelqu'un pour me traduire cette phrase SVP, c'est un petit mesage en réponse à u mail, c'est urgent :love:



Merci pour votre invitation, et votre confiance , je confirme ma participation au .........il me faut juste la date exacte, pour que je puisse régler mes affaires, et pouvoir prendre un congé d'avance.



Merci !!

Thank you for your invitation and your confidence. I confirm my participation to ... Please let me know the exact date, because I have to take a day off.
 

antiphoiê

Prince of Atlas
Hi horizons your smooth avatar is very old-fashionned, like you im here since 8 years, it seems like you never change your f... smoothy-wannabe scumdumb picture! do it now! :D
 
antiphoiê;9658598 à dit:
Hi horizons your smooth avatar is very old-fashionned, like you im here since 8 years, it seems like you never change your f... smoothy-wannabe scumdumb picture! do it now! : D

1-No! I won't change it.

2-And watch your language :fou:

3- Who are you? :langue:
 
antiphoiê;9664471 à dit:
@ Horizons

Im your guardian angel, i gave you protection and secure since your birth! listen to me change your avatar its for your well-being! : D

Hahahahaha

You're describing God here and I'm sure you're not God so I won't listen :D

What's wrong with my avatar? It's cute and as you said it's smooth why would I change it?:love:
 
Haut